12 marts 2008

noget næsten færdigt...

Denne er næsten færdig.... mangler lige nogle flere knappenåle - MOAAR skynd dig :o) Det bliver dejligt at kunne lufte den!

Så venter der et lille Noro-projekt med garn fra lageret.
Et strik-in hos Birthe medførte et køb af butikkens kigge-eksemplar af
Tuttle Hamilton's nyeste norobog: Wanderlust. Det var kærlighed ved første blik da jeg så Josefina og så var der vist noget på lageret der ku' bruges.... Ikke helt i de rette løbelængder, men den burde være til at omregne.... der er ihvertefald en større strikkeprøve klar

Men allerførst på pindene er der kommet endnu et Icarus-sjal også denne gang til en kusine, der er nemlig brug for et strikketøj jeg kan gå fra og til i de næste dage :o)

Etiketter:

11 Comments:

Blogger Anette said...

Hej Susanne.
Den glæder jeg mig til at se..... og er der ikke noget du har glemt :o)
Hilsen Anette og Noro

1:38 PM  
Anonymous Anonym said...

Den ser spændende ud, håber du finder nogle knappe nåle. Noromodellen er rigtig flot og så går striberne den rigtige vej :-)

p.s. Øøøøøndig lille sag i sidste indlæg ;-)

2:12 PM  
Anonymous Anonym said...

Sikken et smukt langt og lyst hår, Susanne har fået siden sidst, tænkte jeg lige ...

kh
Lone, Silkeborg

4:03 PM  
Blogger Laila: said...

Tju-hej en flot model, du skal nok blive lækker smækker i den.

Laila

4:11 PM  
Blogger Susanne said...

Næ - hva' sku' det være Anette ?? Jeg kan jo ikke vise det jeg laver til dig - vel ??
Det var nelig også den rigtige stribe retning jeg faldt for !
Smækker lækker.... hmm så skal jeg vist strikke en kraftig elastik tråd med :o)
Kh
Susanne

4:49 PM  
Blogger Vivian said...

Josefina er for cool! Dén bog må jeg da osse eje alzå!

Hvor bliver det spændende med din Santa_Fe!

"Se den på!!"

Knus Vivian

10:10 AM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Jeg glæder mig til at se hvilken toiletrulleskjuler der dukker op med tiden ;-)
Din wrap ser skøn og lækker ud og jeg ville være ultra stolt hvis jeg var dig!

Kh Karen S

11:33 AM  
Blogger Dorte said...

uha uha - hende josefina er da let at forelske sig i ! Superflot !

Kh Dorte

7:11 PM  
Anonymous Anonym said...

Superskønne sager, Susanne - MÅ se mer!
KH Britt

10:03 PM  
Blogger Birthe P said...

Glæder mig til at se dig i din udgave af Hamiltons "Josefina".
Knus, Birthe

8:32 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Uhh....sikke lækre sager, du flasher her ;o)

KH Tina

11:28 PM  

Send en kommentar

<< Home